V primerjavi z neposrednima predhodnikoma sta pogonska agregata v 911 turbo cabrioletu in 911 turbo S cabrioletu za malenkost zmogljivejša saj imata večjo moč ter hitreje pospešujeta, po zagotovilih izdelovalca pa sta tudi varčnejša. Krotkejši izmed obeh kabrioletov pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,5 sekunde, zmogljivejši pa v 3,2 sekunde. Vozniki, ki bi si morda želeli varčevati z gorivom lahko dosežejo povprečje porabe 9,9 litra na sto kilometrov.
Pri obeh kabrioletih s štirikolesnim pogonom, aktivnim krmiljenjem zadnje preme in aktivno aerodinamiko je vgrajen serijski menjalnik z dvojno sklopko PDK. Oprema potniške kabine je primerljiva s tisto v kupejevskih izvedbah. V primerjavi z zadnjima pa je najpomembnejša razlika seveda zložljiva streha, ki zagotovi vozniku še bolj prvinski občutek vožnje s prav posebno zvočno kuliso.
Uradna salonska premiera novinca čaka novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, na domačem nemškem trgu pa bosta kupcem na voljo od decembra dalje. Seveda le tistim, ki bodo za šibkejšega pripravljeni in sposobni odšteti 174.431 in močnejšega 207.989 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje