Pri Peugeotu so ugotovili, da imajo med modeloma 3008 in 508 še kar nekaj prostora. Predstavili so nam model 408, popolnoma novo oblikovno različico, nekakšno CUV-limuzino oziroma fast back.
V primerjavi s 508 stoji na enaki platformi, je v dolžino daljši in ponuja več prostornosti, pa je njegova konfekcijska številka vseeno manjša. Ni pa posebna zgolj njegova velikostna oznaka, zanimiva je tudi oblika.
Francozi pravijo, da je to edini avtomobil v razredu, ki ponuja silhueto fast back, hkrati pa je od klasičnih limuzin višji za okoli pet centimetrov, s čimer zagotavlja predvsem dobro počutje in boljši pregled nad cesto in dogajanjem na njej.
Aurélie Bresson, produktna vodja Peugeot 408, je za Avtomobilnost povedala: "Ta avtomobil je zelo dober kompromis med izpusti ogljikovega dioksida in učinkovitostjo."
Preizkušena tehnologija
Že poznana priključna hibrida bosta torej dva, na izbiro bo sistemska moč 225 ali 180 konj, za voznike, ki pa si z elektriko še niso podali roke, pa bo edina izbira 1,2-litrski 3-valjni bencinski motor, ki bo ponujal 96 kW. Za prestavljanje bo v vseh različicah skrbel 8-stopenjski samodejni menjalnik, saj pri Peugeotu pravijo, da le ta zagotavlja brezskrbnost in učinkovitost.
Če bo 408 ponujal drugačno obliko, je več znanega v notranjosti. Že poznani i-cockpit seveda prinaša manjši volanski obroč in poseben pogled na merilnike, pri čemer so ti na novem 10-palčnem popolnoma prilagodljivem ekranu, ki v najboljši različici GT ponuja tudi 3D-tehnologijo. Sredinski, enako velik zaslon je pomaknjen malo nižje, da bi bil bolj pri roki voznika. Dobrodošle so velike tipke pod zaslonom, saj so popolnoma prilagodljive, voznik pa si preko njih ustvari poljubne bližnjice.
Podrobno so nam vozilo približali Peugeotovi sogovorniki. Več o tem zanimivem avtomobilu v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje