Peugeot je pred dobrimi tremi leti predstavil model 2008. Mali terenec je s prodanimi 700.000 primerki eden najbolj priljubljenih križancev. Električna različica predstavlja okoli deset odstotkov prodaje. Foto: Peugeot
Peugeot je pred dobrimi tremi leti predstavil model 2008. Mali terenec je s prodanimi 700.000 primerki eden najbolj priljubljenih križancev. Električna različica predstavlja okoli deset odstotkov prodaje. Foto: Peugeot

Peugeot je novo generacijo modela 2008 začel prodajati leta 2019 in do zdaj prodal skoraj 700.000 primerkov. Na voljo je tudi v električni različici e-2008. Do danes so proizvedli več kot 75.000 primerkov.

Eden od ključnih elementov oblikovalskega dela med prenovo je bil prednji del in umestitev novega podpisa v obliki treh levjih krempljev. Še naprej stavi na dinamično zasnovo, prednji del pa je dobil nov svetlobni podpis, ki ga poznamo že iz limuzine 508 in novega karavana 508 SW.

Nove so tudi zadnje luči na diode LED, s katerimi so opremljene vse izvedenke novega modela 2008. Po novem bodo na izbiro tudi nove barve in oblika platišč iz lahke litine, pa tudi modernizirane ploščice z napisom Peugeot.

Največje koristi od prenove ima električni model e-2008, saj so močno izboljšali doseg. Foto: Peugeot
Največje koristi od prenove ima električni model e-2008, saj so močno izboljšali doseg. Foto: Peugeot

Kaj je novo?

Vse izvedenke so pridobile prenovljeno oblazinjenje sedežev, kot na primer novo oblazinjenje alcantara, ki je na voljo kot dodatna oprema pri izvedenkah GT. Nova je tudi oblikovna zasnova digitalne instrumentne plošče, ki je nameščena v višini oči, tik nad volanom. Njen digitalni zaslon ima prenovljeno oblikovno zasnovo, pri izvedenkah GT pa je opremljen tudi s 3D-prikazovalnikom. Barvo zaslona, vrstni red in razporeditev informacij je mogoče popolnoma prilagoditi voznikovim željam. Pri osnovni izvedenki so ohranili analogno instrumentno ploščo. Potniški prostor je pridobil ambientalno osvetlitev, ki jo je mogoče prilagoditi v osem različnih barv, nova je tudi prestavna ročica ročnega menjalnika.

Poleg bencinskih in dizelskih motorjev bo na voljo tudi nov hibridni motor, ki bo vključeval bencinski motor PureTech nove generacije s 136 konjskimi močmi (100 kW). Pri električni različici so s prenovo povečali moč elektromotorja s 100 na 115 kilovatov, zmogljivost baterije pa so povečali s 50 na 54 kilovatnih ur (kWh). Doseg po WLTP se je s 345 povečal do 406 kilometrov.