Leto 2011 prinaša za Peugeotove trgovce veliko izzivov, vključno z novima modeloma 508 in iOn. Foto: Peugeot
Leto 2011 prinaša za Peugeotove trgovce veliko izzivov, vključno z novima modeloma 508 in iOn. Foto: Peugeot

Strategija novega vodstva podjetja, ki so jo poimenovali »Challenge 2012«, zajema reorganizacijo več področij delovanja, od upravljanja virov, prek razvoja mreže, prodaje, trženja do poprodaje. Končni cilj pa je doseči tretje mesto po dobičkonosnosti, trajnostnem razvoju in etiki. V podjetju poudarjajo, da so s prvim letom izvajanja strategije zadovoljni, saj so lani za 23 odstotkov povečali prodajo osebnih in lahkih gospodarskih vozil, in to na trgu, ki se je skupno povečal le za 5 odstotkov. S 7,8-odstotnim tržnim deležem so se pri osebnih vozilih med znamkami povzpeli s šestega na peto mesto, na trgu lahkih gospodarskih vozil pa so z 19-odstotnim tržnim deležem zasedli drugo mesto.

Z optimizmom začenjajo tudi leto 2011, v katerem bodo poskušali povečati tržni delež pri osebnih vozilih na 8,5 odstotka in zasesti 4. mesto. K dosegu tega cilja jim bosta pomagala tudi prihajajoča novinca, že februarja model 508 in aprila iOn.

Z modelom 508 si bodo prizadevali izboljšati položaj v višjem srednjem razredu, saj bodo kupcem ponudili atraktiven avtomobil v dveh karoserijskih različicah s pestro izbiro pogonskih agregatov in opreme ter obilico napredne tehnologije. Ponudba pogonskih agregatov bo med drugim obsegala tudi kombinacije da okolja prijaznejših motorjev e-HDi s tehnologijo stop&start, ki omogoča do 15 odstotkov nižjo porabo goriva pri mestnih vožnjah.

Do okolja še prijaznejši pa bo seveda iOn z električnim pogonom, ki bo na slovenskem trgu med prvimi tovrstnimi avtomobili, kar bo še dodaten izziv za trgovce, ki bodo morali kupce seznaniti s prednostmi in posebnostmi vozil avtomobilske prihodnosti. Poleg uvajanja nove ponudbe pa bodo trgovci in serviserji na slovenskem trgu letos začeli tudi prenavljati zunanjo podobo svojih poslovnih objektov v skladu z novimi standardi znamke.