Študija, ki je plod dela oddelka Peugeot Sport, izhaja iz priključnohibridnega peugeota 508, a je precej zmogljivejša. Njen štirikolesni pogonski sklop sestavljajo turbobencinski štirivaljnik puretech 200 in elektromotor z močjo 82-kilovatov na prednji in elektromotor z močjo 150 kilovatov na zadnji premi. Skupne moči je dovolj za pospeške do 100 kilometrov na uro v vsega 4,3 sekunde in največjo elektronsko omejeno hitrost 250 kilometrov na uro.
Električna energija je shranjena v bateriji z zmogljivostjo 11,8 kilovatne ure, ki zadostuje za 50 kilometrov električne vožnje, pri čemer 508 peugeot sport engineered v hibridnem načinu, merjeno po ciklusu WLTP, v zrak izpusti le 49 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Za ustrezne vozne lastnosti so konstruktorji študiji pomagali tudi z izboljšanimi zavorami, znižanim in modificiranim podvozjem s širšima kolotekoma, natančnejšim volanom in namensko izbranimi Michelinovimi gumami.
Na zunaj študija izstopa predvsem s karoserijo v posebni "selensko sivi" barvi, dodatki zelene barve in pripomočki za izboljšanje aerodinamike, v notranjosti pa na njeno posebno naravo opozarjajo udobni sedeži iz usnja in alkantare in dodatki za izraz športnosti, kakršne so denimo tri zelene črte na volanskem obroču.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje