Dvestoosmica je v primerjavi s primerljivo predhodnico precej shujšala. Teža je odvisna od različice, namreč manjša od 110 pa vse do 173 kilogramov glede na skupno težo osnovne različice, 975 kilogramov. Avtomobil je tudi za sedem centimetrov krajši in za en centimeter nižji, kljub shujševalni dieti in krčenju pa konstruktorji zagotavljajo, da je v kabini več prostora, potniki zadaj imajo pet centimetrov več za kolena, za 15 kubičnih decimetrov pa je prostornejši tudi prtljažnik.
Precej drugačna je tudi notranjost, ki ji ne bi že kar samoumevno prisodili oblikovne pripadnosti Peugeotu, kar je po mnenju vodilnih mož francoske znamke sicer drzna poteza, vendar verjamejo, da jo bodo kupci avtomobila, ki se poteguje za mesto najštevilnejšega modela znamke, dobro sprejeli.
Da bi pritegnili čim več kupcev, bodo poskrbeli tudi za pestro ponudbo pogonskih agregatov. Od petih motorjev bodo štirje na voljo s sistemom stop & start nove generacije, povprečno pa so izpuste ogljikovega dioksida zmanjšali za 34 gramov na kilometer. Dizelski motorji dosegajo vsi rezultat pod 100 gramov, prav tako pa nova bencinska trivaljnika. Najskromnejši dizel naj bi po podatkih izdelovalca dosegal povprečno porabo 3,4 litra goriva na sto kilometrov, bencinski trivaljnik pa 4,3 litra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje