Takšno skupno moč so dosegli s kombinacijo 1,6-litrskega motorja z močjo 198 kilovatov (270 KM) in dveh elektromotorjev z močjo 85 kilovatov. Bencinski štirivaljnik poganja prednji par koles, nad vsako premo pa je nameščen še po en elektromotor, kar pomeni, da ima quartz tudi štirikolesni pogon.
Pogonski sklop omogoča tri načine vožnje, in sicer "ZEV" le z električnim pogonom in brez izpustov, z dosegom polnjenja baterije približno 50 kilometrov, pri drugem načinu "route" delujeta bencinski in sprednji električni motor, pri tretjem "race" pa vozilo poganjajo vsi trije vgrajeni motorji.
V notranjosti 4,5 metra dolgega prototipa se skriva potniška kabina, pri kateri so lahko oblikovalci sprostili domišljijo, brez omejitev, ki jih narekuje razumskost serijske izdelave, a verjetno kaže naslednje faze razvoja Peugeotovega naprednega kokpita v katerem prevladujejo digitalni prikazovalniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje