Vozila jubilejne različice so v primerjavi z že tako športnim izvirnikom še dodatno oplemenitena in poleg 1,6-litrskega motorja THP, ki nima po naključju 208 konjskih moči (153 kW), je različica 30th še za 10 milimetrov nižja, kolotek spredaj je širši 22, zadaj pa 16 milimetrov, ne manjka športni zavorni sistem, poleg zunanje kozmetike pa je več športnega prestiža mogoče najti tudi v notranjosti.
Po zaslugi zmogljivega motorja pospeši 208 30th iz mirujočega starta do 100 kilometrov na uro v 6,5 sekunde, dovolj dinamike pa menda ohrani tudi pri višjih hitrostih. Zmogljivosti motorja, ki se na kolesa prenašajo prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, bodo lahko vozniki toliko bolj izkoristili, ker je športno uglašeno tudi podvozje, vgrajen pa ima diferencial z zaporo Torsen.
Francoski izdelovalec je najavil začetek prodaje vpadljivega posebneža za mesec november, poleg dvobarvne zunanjosti z dvema različnima lakoma, pa bodo kupcem ponudili še dve tradicionalni barvi izvedenk GTi; belo in rdečo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje