Kot ugotavljajo avtorji oddaje, namreč za volanom oplemenitene različice RCZ-ja vožnja postane sama sebi namen, kar je v teh storitveno naravnanih časih že skoraj bogokletno. Toda vožnja zaradi same vožnje je predvsem posledica dejstva, da so Peugeotovi športni strokovnjaki poskrbeli za dodatno oplemenitev sicer že tako ali tako atraktivnega modela RCZ.
Pogonski agregat je le v osnovi enak kot pri krotkejšem sorodniku, ima pa večji turbinski polnilnik, drugačen blok motorja, ročno izdelane bate in še marsikaj drugega, kar je sicer mogoče pričakovati predvsem pri bistveno dražjih športnih prestižnežih. Toda RCZ R z 1,6-litrskim motorjem, ki zmore 199 kilovatov moči, se cenovno uvršča nekako v razred spodobnejših karavanov, še ugotavljajo v oddaji APM na Valu 202.
Več o vtisih s preizkusa Peugeotovega športnika in značajsko precej drugačne Oplove antare ter drugih novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje