V že znano embalažo prostornega modela 3008 so pri Peugeotu vgradili še sklop 2,0-litrskega dizelskega motorja HDi FAP z največjo močjo 120 kilovatov (163 KM) in elektromotorja/generatorja z največjo močjo 27 kilovatov (37 KM). S to kombinacijo varčnega dizelskega motorja, sistema za zaustavljanje motorja med mirovanjem vozila stop&start in varčnega, a zmogljivega elektromotorja so dosegli povprečno porabo 3,8 litra na sto kilometrov ter izpuste 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, obenem pa zaradi zanimive tehnološke rešitve vgradnje elektromotorja v zadnjo os tudi štirikolesni pogon, ki dvigne raven varnosti vožnje in poveča uporabnost vozila.
Kljub številnim pogojem, ki določajo možnost samostojne uporabe elektromotorja brez delovanja dizelskega agregata, je mogoče s hibridom krajše razdalje, nekje od dva do štiri kilometre, prevoziti le z elektromotorjem. Seveda pa vožnja le z elektriko ni primarni cilj hibrida, celoten sistem je namreč uglašen na nižjo porabo goriva in izkoriščanje visokega navora elektromotorja pri speljevanju oziroma pospeševanju, dodaten plus pri voznih lastnostih pa je pogon drugega para koles.
Novinec na trgu je brez dvoma tehnološko napredna igrača, ki prinaša zanimive rešitve in orje ledino na področju alternativnih pogonskih sklopov, žal pa ima tovrstna naprednost precej visoko ceno, ki bo odvrnila večino racionalnih kupcev. Za Peugeotovega hibridnega novinca je treba namreč odšteti 36.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje