Mazdina rekrutacija Michaela Phelpsa kaže na to, da kitajski trg postaja vse pomembnejši za avtomobilske proizvajalce. Foto: EPA
Mazdina rekrutacija Michaela Phelpsa kaže na to, da kitajski trg postaja vse pomembnejši za avtomobilske proizvajalce. Foto: EPA

Ameriški plavalec, ki je na lanskih olimpijskih igrah v Pekingu osvojil rekordnih osem zlatih odličij, bo glavna zvezda oglasov za mazdo 6 na kitajskem trgu.

Phelps bo za večletno pogodbo z Japonci za trženje vozila na Kitajskem dobil približno milijon ameriških dolarjev, kar je najvišji znesek kakšnega zahodnega zvezdnika za sodelovanje v oglasni kampanji na Daljnem vzhodu.

Kitajci bodo najuspešnejšega olimpijca vseh časov lahko videvali v TV-oglasih in plakatih ter na predstavitvenih dogodkih nove mazde 6, ki jo na kitajskem trgu poznajo pod imenom rui ji. Ta je v preteklem letu dosegla 43-odstotno rast prodaje, pri Mazdi pa menijo, da jim bo s Phelpsom uspelo to še povečati.

Kitajska je za ZDA in Japonsko tretji največji avtomobilski trg na svetu, poznavalci pa napovedujejo, da se bo do leta 2020 zavihtel na prvo mesto po prodaji.

J. S.