Posebnost ID.5 je tudi spojler na zadku, ki je videti lepo. Ampak tu pride naš prvi pomislek. Nima brisalca za zadnje steklo. Ko smo se vozili skozi močan naliv, smo ga pogrešali. Dež je steklo umazal, mi pa je nismo mogli očistiti enostavno. To nas pripelje do aerodinamike.
ID.5 je v primerjavi z ID.4 bolj aerodinamičen. Količnik zračnega upora je 0,26 namesto 0,28 (pri ID.4). Razlika ni zanemarljiva, še posebej zato, ker govorimo o električnem vozilu, kjer vsak kilometer dosega šteje.
In boljše rezanje zraka pomeni več prevoženih kilometrov z enim polnjenjem baterije. Vsekakor velja, da je treba električne avtomobile testirati v toplejših dneh.
Če takšen SUV-jevski ID v zimskih dneh porabi precej več kot dvajset kilovatnih ur na sto kilometrov, smo se v toplejših dneh vozili s porabo med 17 in 19 kW na sto kilometrov. Seveda, lahko dobite varčnejši električni avto, ampak kljub vsemu to pomeni, da boste poleti lahko šli na energijsko brezskrben izlet po Sloveniji. Pozimi pač ta izlet ne bo brez skrbi.
Na avtocesti zmeren, v mestu uživaški
V obeh primerih si dinamične užitke privoščite zmerno, a čeprav je ID.5 kupejevski, ne pričakujte dinamičnih voznih lastnosti. Le nizko težišče ni dovolj, da avtu pripišemo športni značaj. Ta avto je težek in tega v ovinkih in na hribovitih cestah ne more skriti. Voznik okrog volana preprosto nima dovolj občutka. Seveda je povsem druga zgodba v mestu, kjer je uživaški. Avto ima vrhunske asistenčne sisteme, pametni tempomat deluje bolje kot pri konkurenci. Njegovo uporabo toplo priporočamo, ker olajša vožnjo. Glavni stres pri takšni vožnji predstavljajo nestrpni vozniki, ki ne sprejemajo dejstva, da vozite po predpisih in vam to povejo z vožnjo tik za ritjo.
Še več o naših vtisih z vožnje z VW ID.5 pa v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje