Trajnostno naravo pnevmatike Eagle GO dodatno nadgrajuje obnovitveni potencial, saj jo je mogoče kar dvakrat obnoviti, kar podaljša njeno življenjsko dobo. S ponovno uporabo trajnostne karkase in obnovljive tekalne plasti je mogoče doseči tudi do 500.000 prevoženih kilometrov. Foto: Goodyear
Trajnostno naravo pnevmatike Eagle GO dodatno nadgrajuje obnovitveni potencial, saj jo je mogoče kar dvakrat obnoviti, kar podaljša njeno življenjsko dobo. S ponovno uporabo trajnostne karkase in obnovljive tekalne plasti je mogoče doseči tudi do 500.000 prevoženih kilometrov. Foto: Goodyear

Goodyearova konceptna pnevmatika Eagle GO ima tekalno plast skoraj v celoti izdelano iz trajnostnih materialov, obenem pa je mogoče pnevmatiko kar dvakrat obnoviti.

Gumar je pnevmatiko razvil v sodelovanju s Citroënom, in sicer za konceptno vozilo Oli. Gre že za tretjo konceptno pnevmatiko, razvito v sodelovanju s Citroenom. Za tekalno plast pnevmatike so uporabili zmes, ki je skoraj v celoti izdelana iz sončničnega olja in borove smole, ki nadomeščata olja na osnovi nafte. Trenutno se iz teh materialov izdeluje 'rastlinsko črnilo' za tiskalnike. Uporaba sončničnih olj in borove smole sicer sledi Goodyearovemu cilju, da do leta 2040 iz svojih izdelkov v celoti izloči olja na osnovi nafte.

Naravni kavčuk drevesa Hevea brasiliensis predstavlja zamenjavo za sintetični kavčuk na osnovi nafte. Za njegovo pridobivanje se uporabljajo metode odgovornega kmetovanja in gojenja. Silika iz pepela riževih plev je stranski produkt predelave riža in zmanjšuje količine odpadkov, ki pristanejo na odlagališčih.