Prototip IBL je tretji po vrsti, ki predstavlja genetsko osnovo Seatovega oblikovanja prihodnosti. Foto: Seat
Prototip IBL je tretji po vrsti, ki predstavlja genetsko osnovo Seatovega oblikovanja prihodnosti. Foto: Seat

Pri španski znamki sicer poudarjajo, da podoba prototipa še ne najavlja končne podobe serijskega izdelka, ampak z njo podobno kot je to v avtomobilski panogi v navadi, preizkušajo teren in merijo odzive na predstavljeno. IBL je pravzaprav zadnji v vrsti prototipov, ki jih je v zadnjem času znamka predstavila na velikih avtomobilskih salonih in dopolnjuje predstavitev oblikovne genetske zasnove, ki bo zaznamovala serijske izdelke s Seatovim znakom v prihodnosti.

IBL najavlja admiralsko ladjo znamke, ki bo verjetno okvirno ostala v dimenzijskih mejah prototipa, kar pomeni dolžino okoli 467 centimetrov, z medosno razdaljo 271 centimetrov, ter širino 185 centimetrov, kar vzbuja optimizem glede prostornosti v potniški kabini. Privlačno pa deluje tudi podoba notranjosti, vključno z armaturo, pri kateri oblikovalci niso pretiravali z bolj ali manj proizvodno neuresničljivimi (pre)drznostmi, ampak so si zamislili skoraj povsem izvedljivo podobo. Le stekleni »prevleki« se bodo morali pri serijskem izdelku verjetno odpovedati.

Ker je bistvo IBL-a v merjenju odzivov na podobo zunanjosti in notranjosti, je tudi razumljivo, da pri Seatu niso nič kaj zgovorni glede morebitnih pogonskih agregatov. Brez dvoma pa je mogoče pričakovati že znane koncernske izdelke, predvsem tiste, s katerimi bo mogoče utemeljiti omenjanje španskega temperamenta in športnosti.