Model, ki je na avtomobilski trg prvič pripeljal leta 1975, si je do danes s približno 14 milijoni prodanih primerkov ustvaril ugledno zgodovino, ki jo bo novinec nadaljeval - podprt z najnovejšimi tehnologijami pri pogonskih motorjih in predvsem številnih asistenčnih sistemih, s katerimi dvigujejo raven varnosti in udobja voznika oziroma sopotnikov.
Vsi motorji v ponudbi izpolnjujejo zahteve normativa euro 6, na slovenskem trgu pa ponudbo začenjajo stopničko višje nad vstopnim, saj najšibkejšega trivaljnika ne bo v prodaji. Lestvico motorjev tako začenja bencinski trivaljnik 1,0 MPI z močjo 55 kilovatov (75 KM), sledita pa še dva bencinska 1,2-litrska z močjo 66 kilovatov (90 KM) in 81 kilovatov (110 KM).
Dizelski del ponudbe je trenutno omejen na 1,4-litrski motor z močjo 66 kilovatov (90 KM), sledi pa še šibkejša različica z močjo 55 kilovatov (75 KM), ki naj bi v polu TDI blue motion zmogel tudi izrazito varčno povprečje porabe 3,1 litra na sto kilometrov in pri tem izpuhal v zrak le 82 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Pri Volkswagnu poudarjajo tudi to, da polo prinaša skoraj vse sisteme iz golfovega razreda, med katerimi izstopajo tisti, namenjeni dvigovanju ravni varnosti in razbremenitve voznika. Med omenjene sodijo sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, sistem za nadzor prometa z mestno funkcijo zaviranja v sili ter aktivni tempomat.
Po uradnem ceniku bo za najcenejšega pola 1,0 treba na slovenskem trgu odšteti 12.218 evrov, a pri uvozniku že napovedujejo dodatne popuste, s katerimi je mogoče dejansko ceno še znižati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje