Golf plus je bil glede na prodajne količine - samo na nemške ceste jih je namreč zapeljalo več kot pol milijona - očitno precej uspešen kompromis, a tekmeci niso spali in naslednik sportsvan je po zagotovilih izdelovalca še bolje pripravljen na boj za kupce oziroma večji tržni delež.
Poleg nove zunanje podobe so konstruktorji poskrbeli tudi za prilagodljivejšo potniško kabino, v kateri je mogoče med drugim zadnjo klop vzdolžno pomikati za 180 milimetrov in s tem uravnavati prostornino prtljažnika. S podrto sedežno klopjo pa je na razpolago največja prostornina 1.520 litrov.
Med motorji, ki jih nameravajo ponuditi kupcem, bodo tudi štirje bencinski motorji TSI s turbinskimi polnilniki z močmi 63 kilovatov (85 KM), 81 kilovatov (110 KM), 92 kilovatov (125 KM) in 110 kilovatov (150 KM). Dizelsko ponudbo pa bosta sestavljala motorja TDI z močjo 81 kilovatov (110 KM) in 110 kilovatov (150 KM). Pri vseh motorjih razen najšibkejšega bencinskega bodo kupcem ponudili možnost izbire samodejnega menjalnika DSG.
Kot najvarčnejšega pa pri Volkswagnu izpostavljajo sportsvana TDI bluemotion, ki naj bi bil po zaslugi 1,6-litrskega motorja TDI in dodatkov za zmanjšanje upora, manjšo porabo energije, gum z nizkim trenjem in podobnih podrobnosti sposoben doseči povprečno porabo 3,6 litra na sto kilometrov.
Novinec je podobno kot kombilimuzinski sorodnik zasnovan modularno, lažji od primerljivega predhodnika in ponuja več sodobne tehnologije, med katero izstopajo številni asistenčni in varnostni sistemi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje