Kia je poslala na trg prenovljeni model pro_cee'd s katerim želi nadaljevati uspešno osvajanje kupcev tudi na slovenskem trgu.
V primerjavi s predhodnikom ima novi pro_cee'd preoblikovan motorni pokrov, oblikovno agresivnejši odbijač in nova žarometa s črno notranjo obrobo, ki poudarja športni videz. Da ne bi ostalo le pri embalaži, so pri izdelovalcu poskrbeli tudi za boljšo svetilnost žarometov. Učinkovitejši in manj obremenjujoči do okolja pa naj bi bili tudi pogonski agregati. Dizelske barve brani v Evropi razviti 1,6-litrski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in variabilnim turbopolnilnikom. Najšibkejši štirivaljnik, ki ga na slovenskem trgu sicer ne bo, zmore 66 kW (90 KM), bosta pa slovenskim kupcem na voljo zmogljivejši različici s 85 kW (115 KM) in 94 kW (128 KM). Bencinski del ponudbe predstavljata 1,4- in 1,6-litrski štirivaljnik z močjo 66 kW (90 KM) oziroma 92 kW (123 KM). Šibkejšega bo kmalu nadomestila različica s 77 kilovati.
Za vstopno različico z 1,4-litrskim bencinskim motorjem je na slovenskem trgu treba odšteti 9.850 EUR, za najcenejšo različico z dizelskim motorjem pa 13.550 EUR.
Prenovljeni pro_cee'd ima tako kot vsi drugi modeli znamke sedemletno jamstvo oziroma do 150.000 prevoženih kilometrov, kar velja za celotno vozilo in ni vezano na prvega lastnika.
Med tehnološkimi novostmi pa pri izdelovalcu izpostavljajo sistem za ohranjanje stabilnosti VSM (Vehicle Stability Management), ki deluje v povezavi s sistemom ESP in električno podprtim servovolanskim sistemom. V primeru porušitve dinamične vozne stabilnosti, ko začne zanašati prednji ali zadnji del vozila, pomaga sistem VSM stabilizirati vozilo z ustreznim pomikom prednjih koles s pomočjo električno podprtega servovolanskega mehanizma, kar omogoča ob sistemu ESP hitrejše odpravljanje vozniških napak.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje