Projekt, imenovan Project Pony, se je začel s sodobnim štirisedežnikom iz Maranella z oznako GTC4lusso, ki se je nato popolnoma odpovedal obliki shooting brake in dobil videz klasičnega dvovratnega kupeja.
Večji del karoserije je izdelan iz ogljikovih vlaken in združuje mehke linije ter ostre robove, kar ustvarja edinstven videz. Po vzoru originalnega 412 so tu tudi reže na pokrovu motorja ter sprednji žarometi, ki se skrijejo v karoserijo. Od darovalca GTC4lusso pa je novi kupe ohranil sprednjo masko in zadnje luči.
Notranjost ohranja sedežno postavitev 2+2, pri čemer so močno preoblikovali armaturno ploščo, ki tako bolj spominja na tisto iz modela 412, in zamenjali oblazinjenje. Primerek na slikah krasita kombinacija rjavega in črnega usnja ter okrogel volanski obroč namesto originalnega, ki je na spodnjem delu ravno prisekan.
Z vsemi sladkorčki modela GTC4lusso
Tehnična osnova je ostala nedotaknjena, kar pomeni, da sta vozniku med drugim na voljo štirikolesni pogon in štirikolesno krmiljenje - kot pri serijskem GTC4lusso. Poganja ga tudi enak 6,3-litrski atmosferski motor V12, ki razvije 507 kilovatov (690 KM) in 687 Nm navora. GTC4lusso do stotice potrebuje 3,4 sekunde in doseže končno hitrost 335 kilometrov na uro, zmogljivosti Aresovega pony project pa so zelo podobne.
Cena ni znana, pri čemer pričakujemo, da bo znašala najmanj 700 tisoč evrov, kar je približno enkrat več, kot je treba odšteti za GTC4lusso.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje