Američan Michael Fux je obogatel s prodajo vzmetnic. V garaži si lasti ducat superšportnih avtomobilov in luksuznih limuzin, obarvanih in dodelanih po njegovih osebnih željah. McLaren 720S je v rožnati barvi z rumeno notranjostjo, svetlooranžen rolls-royce cullinan ima posebno belo usnje, kot ga nima nihče drug.
Eksotične avtomobilske znamke ne živijo slabo od ekscentrikov, kot je Fux. Direktorji Bentleyja Bugattija, Ferrarija ali Aston Martina vam bodo potrdili, da se lahko že tako visoka cena njihovih vozil zaradi posebnih zahtev kupcev hitro tudi podvoji.
Za tiste, ki želijo izstopati iz množice
Nič čudnega, da zato vse več premijskih znamk srednjega razreda to izkorišča in skuša na poseben način zadovoljiti individualne želje kupcev. "Več kot je avtomobilov na cesti, večja je želja, da bi izstopali iz množice", je za Automobilwoche povedal profesor oblikovanja iz Univerze Pforzheim Lutz Fügener.
Proizvajalci avtomobilov se odzivajo na trend in ponujajo zanimive možnosti personalizacije za dostopno ceno: tako lahko tudi pri Volkswagnu že izberete različna imena za VW beetle in jih odtisnete na pločevino ali na okrasne nosilce. Cena je 92,80 evra. Pri Miniju so pred časom zagnali program Mini Yours Customized. Kupci legendarnega britanskega vozila si lahko omislijo različne okrasne obloge za sovoznikovo stran v kabini vozila ali pa monograme z napisi imen. Ko v temi izstopite iz vozila, se lahko na tleh s pomočjo projekcijskega zaslona izpiše vaše ime.
Prstni odtis na pločevini
V programu Porsche Exclusive Manufaktur si lahko zamislite poudarke, ki so tako osebni, kot je prstni odtis. Dobesedno. V Stuttgartu so namreč razvili postopek neposrednega tiskanja na pločevino, s katerim se papilarne črte oziroma prstni odtis dejansko natisnejo na lak vozila, na primer čez celoten pokrov motorja. "Individualnost je za stranke Porscheja zelo pomembna. Noben oblika ne more biti bolj osebna, kot je vaš lastni prstni odtis," pravi Alexander Fabig, ki vodi oddelek, kjer digitalno obdelajo tiskanje.
Hans-Georg Marmit iz strokovnega združenja za rabljene avtomobile KÜS vseeno opozarja, da je lahko edina težava poznejša prodaja tako personaliziranega avtomobila. Razen, če gre na primer za odtis avtomobilskega dirkača Marka Webbra, ki je deloval kot testni osebek, odtis sledi njegovih blazinic prstov pa bi utegnil celo povečati ceno vozila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje