Ameriški predsednik, ki mu vsakdan že nekaj časa greni tudi iztekanje nafte v Mehiškem zalivu, je prejšnji teden med polaganjem temeljnega kamna nove tovarne v kraju Holland v zvezni državi Michigan pokazal veliko zanimanja za avtomobil, ki ne bo več odvisen od le na klasičnega goriva. Z voltom ima koncern General Motors velike načrte tako na domačem kot tudi na nekaterih drugih trgih.
Izdelovalec zagotavlja, da je sklop litij-ionskih 16-kWh baterij, ki voltu zagotavlja doseg 60 kilometrov brez dodatnega polnjenja, tako zanesljiv, da bodo ameriškim kupcem zagotovili osemletno jamstvo oziroma za 160 tisoč prevoženih kilometrov. Volt naj bi na ameriške ceste uradno zapeljal še letos, v Evropi pa ga je mogoče pričakovati novembra prihodnje leto.
Inženirji General Motorsa so med razvojem energijskega modula od leta 2007 opravili več kot milijon in pol testnih kilometrov ter različne baterije preizkušali približno 4 milijone ur. V vsakem chevroletu volt bo vgrajen baterijski komplet, sestavljen iz devetih modulov z 288 celicami. Po trditvah izdelovalca pa so pri GM-u sami zasnovali in izdelali kar 99 odstotkov od 155 sestavnih komponent vsake baterije.
Volt ima skupni doseg – brez dodatnega polnjenja rezervoarja ali baterije iz zunanjega vira elektrike – 500 kilometrov. Od tega lahko prvih 60 prevozi tudi brez uporabe klasičnega motorja, ki pa se ne uporablja za pogon vozila, temveč le za zagotavljanje električne energije.
V tovarni LG Chem v Michiganu, ki bo s polnimi zmogljivostmi začela delovati leta 2012, naj bi na leto izdelali 200 tisoč baterij, namenjenih povsem električnim ali hibridnim vozilom. Glavna kupca bosta General Motors za model chevrolet volt in Ford za ameriški model focus.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje