Osvežena honda accord je oblikovana nekoliko drznejše (tudi nekoliko nižja in širša je), znotraj elegantna (pa tudi malo športna, da ne pozabimo, da gre za hondo), predvsem pa so veliko pozornosti namenili varnosti, tako da so že v osnovni opremi vključeni vsi elementi in sistemi, ki jih voznik pričakuje v tako priznanem modelu.
Mogoče je izbrati tudi poseben sistem, ki vsebuje prilagodljivi tempomat, ki vzdržuje razdaljo do spredaj vozečega vozila. Naslednji je sistem za sledenje voznega pasu, ki preprečuje, da bi skrenili z voznega pasu, potem pa je tu še zavorni sistem za ublažitev trka, ki voznika lahko opozori na nevarnost trka in ga s samodejnim zaviranjem tudi ublaži, ne more pa ga preprečiti – vse to so dodatki, ki hondo accord peljejo v prihodnost in jo postavljajo ob bok najnaprednejšim, žal pa je treba za zdaj za to posebej plačati.
Prikazovalnik za prestavljanje
Accorda, ki smo ga vozili, je poganjal 2,2 litrski dizelski i-CDTI, ki so mu zdaj namenili 110 kW moči in 350 Nm navora. Skupaj s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (pa tudi s prikazovalnikom, kdaj naj bi bil najprimernejši trenutek za menjanje prestave) zagotavljata sila udobno in (s povprečno porabo malo nad 6 litrov) tudi dokaj varčno in do okolja prijazno vožnjo. Dizelski accord stane najmanj 28 tisoč in pol …
Za nekatere najlepši volkswagen
VW passat bi mnogi uvrstili neposredno ob bok hondi accrod – no, zdaj imamo takega z oznako CC, ki je oblikovno bolj "kupejevski", agresivno športno-eleganten, bi lahko rekli, in tudi bistveno nižji ob običajnega passata. Kot tak je za mnoge do zdaj najlepše oblikovan VW. Drugačna zunanjost napove tudi bolj neobičajno notranjost, ki pa je elegantna, natančna, uporabna. Štirisedežnik je tudi prostoren, vse to pa so tudi že značilnosti nekaterih drugih VW- modelov. 532 litrov prostora v prtljažniku omogoča, da s seboj peljemo zajeten kup prtljage …
Ne "pije" veliko
2-litrski 103-kilovatni dizelski TDI je eden najbolj zaželenih motorjev – vemo zakaj: ni dirkalnik, a je kos vsem naporom, ob tem pa zmerno porabi. Šli smo na daljšo pot in se vozili relativno počasi, dosegli pa porabo komaj malo nad 6 litrov. 6-stopenjski ročni menjalnik seveda streže več kot korektno, smo pa prepričani, da bi bila vožnja z avtomatskim DSG-jem mnogim morda še v večje veselje … Passat CC s takim motorjem stane več kot 31 tisoč …
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje