
Nissan je NV200 pred skoraj desetletjem ponudil s klasičnimi pogonskimi agregati, hkrati pa so predstavili tudi prototip e-NV200. Japonska znamka je že takrat dokazala, da razmišlja o širitvi ponudbe električnih pogonov tudi na dostavna vozila.
Pogonski sklop, ki so ga uporabili pri prototipu, je bil modificiran sklop iz osebnega vozila leaf, torej sinhroni električni motor z močjo 80 kilovatov in navorom 280 Nm, energijo pa je zagotavljalo 48 litij-ionskih modulov, ki so jih razvrstili po vozilu, da bi čim bolj izkoristili prostor in zagotovili ustrezno porazdelitev teže.

Na začetku kot taksi
To je bila napoved o serijski različici osebnega sedemsedežnika oziroma lahkega dostavnika z električnim pogonom. Avtomobil je bil v začetku tesni zajček. V Barceloni so na primer leta 2014 začeli v promet uvajati serijske različice Nissanovega taksija e-NV200.
Tokrat smo e-NV200 preizkusili v redakciji Avtomobilnosti. Kot v videoprispevku razloži Miha Merljak, ki ga je preizkušal, pride na plat japonska preudarnost. "Namreč ko se končno nehaš čuditi starodomodni ureditvi v kabini, zaznaš, da se ta Nissanov električni dostavnik pelje bistveno bolj suvereno kot vsi evropski kombiji. Nič ne šklepeta, nič ne ropota! Ne slišijo se udarci s ceste, podvozje je res prijetno tiho, tudi vsako luknjo ta nissan požre z neverjetno lahkoto," pravi.
Več pa v videoprispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje