Bentley bo kupcem ponujal tudi kabriolet, ki bi se lahko brez sramu v vožnji pomeril tudi s kakšnim dirkalnikom. Foto: Bentley
Bentley bo kupcem ponujal tudi kabriolet, ki bi se lahko brez sramu v vožnji pomeril tudi s kakšnim dirkalnikom. Foto: Bentley

Pri britanski znamki s ponosom izpostavljajo dejstvo, da bo štirisedežni kabriolet tudi najhitrejši serijski avtomobil v svojem razredu, saj dosega hitrosti do 325 kilometrov na uro. Zasluge za to ima seveda zmogljiv 6-litrski dvanajstvaljnik W12 z največjo močjo 460 kilovatov (625 KM) pri 6.000 vrtljajih in navorom 800 Nm pri 2.000 vrtljajih, ki poganja vsa štiri kolesa, prestižni kabriolet pa lahko pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,4 sekunde.

Čeprav se pod motornim pokrovom skriva agregat, primeren za superšportnike, pa pri Bentleyju zagotavljajo, da lahko njihov kabriolet doseže tudi "zmerno" povprečno porabo 14,9 litra goriva na sto prevoženih kilometrov. V zrak sicer na vsak kilometer izpuha tudi 347 gramov ogljikovega dioksida, vendar se bodoči lastniki na omenjena dva podatka verjetno ne bodo prav posebej ozirali.

Bolj jih bodo pritegnile vozne lastnosti avtomobila in oprema potniške kabine, v kateri bo mogoče najti marsikaj po okusu zahtevnih in petičnih kupcev, ki jim zagotavljajo, da bodo kljub platneni strehi na suhem in toplem tudi v vremensko manj prijaznih dneh. Štirislojno platneno streho so preizkušali na temperaturah od minus 30 do plus 50 stopinj Celzija, uspešno pa naj bi kljubovala tudi monsunskemu dežju, če bi se seveda prestižni kabrio sploh znašel v takšnem vremenu na cesti.