Konstruktorji pri japonski znamki so se odločili za ne povsem običajno zasnovo športnega avtomobila, ki ima motor nameščen spredaj, za pogon pa so določili zadnji par koles. Bokserski štirivaljnik z gibno prostornino 1.998 kubičnih centimetrov, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) pri 7.000 vrtljajih in 205 Nm navora pri 6.600 vrtljajih na minuto, so razvili skupaj s Subarujevimi konstruktorji, ki so sodelovali tudi pri razvoju celotnega vozila.
Kompaktni štirisedežnik meri v dolžino 4.240 milimetrov, v višino 1.285 in ima medosno razdaljo 2.570 milimetrov, porazdelitev teže pogonskega sistema pa po zagotovilih konstruktorjev bistveno prispeva k boljšim voznim lastnostim saj ima avtomobil izredno nizko postavljeno težišče, le 460 milimetrov, voznik pa sedi na najnižji točki med vsemi aktualnimi Toyotinimi modeli.
Novinca, ki bo nadaljeval bogato športno tradicijo znamke, bodo premierno predstavili javnosti že 30. novembra, od 3. decembra dalje pa bo na ogled za obiskovalce avtomobilskega salona v Tokiu. Na prve evropske trge bo toyota GT 86 pripeljala spomladi 2012.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje