Krivdo za neuspeh so mnogi valili na glavnega oblikovalca Chrisa Bangla. Kljub slabemu javnemu mnenju pa prodaja ni upadla in na nekaterih celinah so prodajne številke celo presegle pričakovanja. Skupina oblikovalcev se je kmalu začela ukvarjati z novo podobo avtomobila in po štirih letih je serija 7 sveža in prenovljena znova na tržišču.
Najbolj je prenovljena zunanjost avtomobila. Prednji del ima nove žaromete, masko in odbijač, zadek pa ima spremenjene in povečane luči ter dodan odbijač.
Novosti so tudi na tehničnem področju. Popolnoma sta spremenjena podvozje in motorna paleta.
Najšibkejši je trilitrski šestvaljnik s 190 kW (258 KM), sledi mu štirilitrski motor z 225 kW (306 KM), bencinsko paleto dopolnjuje še 4,8-litrski osemvaljnik z 270 kW (367 KM), vrh ponudbe pa predstavlja šestlitrski dvanajstvaljnik s 327 kW (445 KM).
Slovenski zastopnik ponuja tako osnovno karoserijsko izvedbo kot tudi daljšo različico, pričakujejo pa, da bodo prodali osem avtomobilov.
Cena je enaka kot pri predhodniku, najosnovnejši 730i stane 16.621.424 tolarjev, najdražji (760LiA) pa 30.809.215 tolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje