Novega magentisa je oblikoval sloviti Peter Schreyer, predstavljal pa naj bi novi, prenovljeni obraz, ki je predvsem manj konservativen.
Z dinamično zunanjostjo želijo Korejci približati svojo limuzino zgornjega srednjega razreda tudi evropskim kupcem. Schreyer poudarja, da so novega magentisa podaljšali na 4,8 metra, mu spremenili sprednjo masko, sprednje in zadnje luči, prtljažna vrata in zadnji odbijač.
Korejsko limuzino bodo poganjali trije motorji, in sicer 2,0-litrski dizelski motor, bencinski motor z enako prostornino, ki je bil deležen največjih sprememb, vrh ponudbe pa bo 2,7-litrski bencinski motor. Dizelskemu motorju so moč povečali za deset konjev in bo razvil 110 kilovatov pri 3.800 vrtljajih na minuto, največji navor pa bo 305 Nm med 1.800 in 2.500 vrt./min. Prenos moči bo potekal prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika.
Dvolitrski bencinski štirivaljnik, katerega največja moč znaša 122 kilovatov (166 KM), ima po novem dvojni CVVT ter gumb za »super« vžig in sesalni sistem z variabilno geometrijo VIS. Oba bencinska motorja imata 5-stopenjski menjalnik.
Kaj pa notranjost?
Tudi notranjost magentisa bodo kupci videli v novi preobleki, saj so oblikovalci osvežili armaturno ploščo, merilnike, prestavno ročico samodejnega menjalnika, pa tudi sedežne prevleke in barvno paleto.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje