Limuzina, ki bo v Evropo zapeljala naslednjo pomlad, po prepričanju korporacije predstavlja naslednjo generacijo optime, ki bo nadaljevanje Kijine preobrazbe. Limuzina (v Evropi so jo Korejci tržili pod imenom magentis) bo imela enotno ime optima na vseh svetovnih tržiščih (z izjemo Južne Koreje, kjer so jo poimenovali K5).
Novinec, nastal kot plod sodelovanja Kijinih oblikovalskih studiev v Frankfurtu in kalifornijskem Irvinu, je daljši, širši in nižji od predhodnika. Optima sloni na povsem novem podvozju, ki dovoljuje za ta segment nekoliko nenavadne mere in razmerja, kar temu modelu omogoča prepoznavnost med konkurenčnimi limuzinami tega razreda.
Del standardne opreme zunanjosti so dvojna kromirana izpušna cev, UV-odbojna stekla in smerokaza, integrirana v stranski ogledali. V dodatni opremi pa so tudi meglenke, ogrevana stranska ogledala, ročke vrat, ali kromirane ali v barvi karoserije, itd.
Bolje opremljene različice imajo HID-žaromete s samodejno nastavitvijo, LED-luči zadaj, kromirano "tigrovo" masko, zadnji spojler, 18-palčna črna aluminijasta platišča 225/45 R18 in še marsikaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje