Model 718 cayman T in 718 boxster T poganja znan turbobencinski štirivaljnik, ki razvije 220 kilovatov (300 KM) in 380 Nm navora ter je po novem opremljen s filtrom za trde delce. Povezan je lahko z ročnim šeststopenjskim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom PDK. Z ročnim menjalnikom modela pospešita od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,9 sekunde, z dvosklopčnim pa še dve desetinki sekunde hitreje. Še hitrejša sta v načinu sport plus, v katerem se do stotice izstrelita v 4,5 sekunde in dosežeta končno hitrost 275 kilometrov na uro.
V ospredju vozne lastnosti
T v oznaki med drugim prinaša tudi sistem Porsche Active Suspension, ki postavi karoserijo za 20 milimetrov bližje tlom, aktivno vpetje motorja, zaporo zadnjega diferenciala in sistem upravljanja vektorjev navora. Na zunanjosti najprej opazimo 20-palčna lahka platišča ter temno črto z oznako modela na bokih, tu pa so tudi sivi pokrovi vzvratnih ogledal.
Brez radia in navigacije
Notranjost preveva športni duh s trikrakim volanskim obročem, športnimi sedeži in rdečimi detajli, med katerimi izstopajo trakovi namesto kljuk za odpiranje vrat. Poleg tega v oči pade odsotnost multimedijske naprave, ki so jo pri Porscheju odstranili za doseganje manjše mase, a jo na željo kupca vgradijo brez doplačila.
Cena novih modelov ni še znana, a kot zagotavljajo pri Porscheju, bosta od pet do deset odstotkov cenejša od osnovnih različic caymana in boxsterja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje