Audi TT RS je na ceste uradno zapeljal lani poleti. Foto: Audi
Audi TT RS je na ceste uradno zapeljal lani poleti. Foto: Audi
Audi
TFSI združuje dve ključni Audijevi motorni tehnologiji. Foto: Audi

Letošnji izbor motorjev v razredu od 2,0 do 2,5 litra je Audijevi tehnologiji TFSI prinesel že šesto priznanje zapored. Nagrajeni petvaljnik združuje dve preizkušeni Audijevi motorni tehnologiji, po mnenju žirije pa ponuja ubrano in zmogljivo kombinacijo navora in moči ter odličen zvok.

Petvaljnik ima 2.480 kubičnih centimetrov gibne prostornine, med 5.400 in 6.500 vrtljaji zmore 250 kilovatov (340 KM) moči in 450 Nm navora v območju med 1.600 in 5.300 vrtljaji.

Motor, ki tehta le 183 kilogramov, poganja kupe in roadster različico audija TT RS. Pri prvem na sto kilometrov v povprečju popije 9,2 litra goriva in pri drugem 9,5 litra. Kupe za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 4,6 sekunde in od 0 do 200 km/h 15,9 sekunde.

Seveda pa lahko vozniki ta drugi čas uradno preizkušajo le na dirkališčih in avtocestah v Nemčiji, kjer domuje znamka in so take pregrehe vsaj ponekod še tudi dovoljene.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Audi