Pri Ferrariju pripravljeni pričakujejo vstop v električno obdobje avtomobilizma, saj trenutno v Maranellu gradijo nov oddelek tovarne, v katerem bodo zmožni na leto proizvesti do 20.000 električnih avtomobilov na leto. Ferrari je lani prodal manj kot 13.700 avtomobilov v vseh serijah modelov. Foto: Reuters
Pri Ferrariju pripravljeni pričakujejo vstop v električno obdobje avtomobilizma, saj trenutno v Maranellu gradijo nov oddelek tovarne, v katerem bodo zmožni na leto proizvesti do 20.000 električnih avtomobilov na leto. Ferrari je lani prodal manj kot 13.700 avtomobilov v vseh serijah modelov. Foto: Reuters

Ferrari je znan po zmogljivih šest-, osem- in dvanajstvaljnih motorjih, toda električni prihodnosti ne morejo ubežati. Proizvajalec superšportnih avtomobilov iz Maranella naj bi svoj prvi električni avtomobil predstavil do leta 2025 in pričakovanja so velika. Neuradno bi utegnil celo preseči zmogljivosti hrvaškega električnega hiperavtomobila rimac nevere. Pri Ferrariju so za zdaj z informacijami precej skopi.

So pa pri tiskovni agenciji Reuters navedli neuradno ceno, ki naj bi bila kar pol milijona evrov, kar je veliko celo za vozila znamke ferrari. Trenutno so eksotična električna vozila, tudi rolls-royce spectre, daleč od cene 500.000 evrov. Izjema je rimac nevera, ki stane okoli 2,38 milijona evrov. Konkurence v tem razredu sicer skoraj ni, saj bo Lamborghini svoj prvi električni avtomobil lanzador na trg predvidoma pripeljal šele leta 2028.

Kupci ima na izbiro še porsche taycana, ki je limuzina in je razmeroma poceni z začetno ceno nekaj nad 100.000 evrov. Tesla roadster za zdaj ostaja pri obljubah Elona Muska. Vendar pa pri Ferrariju niso zaskrbljeni nad ceno, saj Reuters med drugim navaja, da v Maranellu pripravljajo že drugi električni avtomobil, o katerem pa ni še nič znanega. Le ugiba se, da bo to SUV.