Že leta 2003 je Opel "enoprostorskost" prinesel v najmanjši avtomobilski razred. Segment B je v podobi merive dobil svojega prvega enoprostorca. Uspeh je bil skoraj takojšen in konkurenca je kmalu sledila, a meriva se s prestola ni dala spraviti vse do danes.
Zdaj je čas za novo. Snovalci (legenda pravi, da so se prvič sestali že leta 2005) so se odločili za korenit odmik od prvotnega koncepta. Meriva se je v dolžino iz prejšnjih 390 cm podaljšala na 430. Avtomobil tako ni več v razredu skupaj z modusom ali Nissanovim notom, temveč pogumno sega v kraljestvo kompaktnih enoprostorcev.
Posebnost novega modela so vrata
Zunanja podoba, ki sicer vzorno sledi oblikovanju, kot so ga predstavili v insignii in astri, nosi s seboj veliko presenečenje - vrata, ki se odpirajo vsaksebi. V zadnjih letih pozabljeno idejo je pred leti obudil prestižni rolls, pozneje mazda RX8, pa tudi mini je eksperimentiral v tej smeri. Vrata pri omenjenih so bila sicer odvisna druga od drugih, saj je moral potnik najprej odpreti sprednja, če je hotel pozneje odpreti tudi zadnja.
Pri merivi pa so šli dlje. Najprej pa so počakali na evropsko varnostno zakonodajo, ki je takšno rešitev sploh dovolila, nato pa so se lotili konstrukcije vrat, ki se neodvisno od sprednjega para odpirajo proti zadku vozila. Naslonjena na masivni B-stebriček in vpeta v območje nad zadnjim blatnikom zadostujejo vsem varnostnim zahtevam, hkrati pa olajšajo dostop do zadnje klopi.
Cena? Okoli 14.000 evrov
Zaradi izjemnega zanimanja in izpraznjenih zalog stare merive bodo na našem trgu najprej zbirali prednaročila, konec junija pa naj bi prve že zapeljale na slovenske ceste. Cena? Okoli 14.000 evrov.
Hitrejša karavanska različica alfe
V APM-ju pa so preizkusili tudi karavansko različico alfe 159 SW 1750 TBi. Gre že za resen družinski avtomobil z malo več prostora – s 445 litri tudi zadaj v prtljažniku. Poglavar družine, ki pa si semtertja zaželi uživanja v kakšnem desnem ali levem ovinku, pa bi si zdaj lahko zaželel novo alfo 159 SW z oznako 1750 TBi. Ta pomeni opremljenost s turbobencinskim motorjem, ki iz prostornine 1750 cm3 iztisne zelo solidnih 147 kW (ali 200 KM).
Znotraj je avtomobil bogato opremljen, aluminijasta pedala in še kakšna dodana malenkost pa ga naredi še dodatno prestižnega in tudi dražjega. 32.000 evrom za osnovni model je treba hitro prišteti še 3.000 ali 4.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje