Kot kaže, Nemci niso želeli izgubiti stika s tekmeci (Ferrarijem, Lamborghinijem in Nissanom z modelom GT-R), zato so osvežili enega svojih najbolj znanih modelov.
911 turbo je bil navzven deležen le majhnih sprememb. Več je tistih, ki niso opazne. Porsche 911 turbo je namreč lažji od predhodnika, poleg tega pa so inženirji zamenjali prejšnji 3,6-litrski motor. Nadomestil ga je 3,8-litrski šestvaljnik z neposrednim vbrizgom goriva, ki poganja tudi model carrera S. Ta bo zmogel največ 367 kilovatov (oz. okroglih 500 "konjev", kar je 20 več kot pri predhodniku), kar bo zadostovalo za končno hitrost 312 km/h.
Od ničle do stotice pa bo novi 911 turbo pospešil v 3,4 sekunde. Pri Porscheju še navajajo, da nov motor ustreza standardom Euro5. Na 100 kilometrov poti bo "popil" od 11,4 do 11,7 litra goriva, kar je za približno petino manj kot predhodnik.
Za prenos moči nemškega športnika bo med drugim skrbel 7-stopenjski menjalnik PDK z dvojno sklopko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje