Na novi model, ki bi lahko Alfi Romeo povrnil nekdanji ugled, je bilo treba dolgo čakati. Italijani so zanimanje za novo športno limuzino še dodatno povečali s tem, da so najprej razkrili najzmogljivejšo različico quadrifoglio, ki se predstavlja kot glavni tekmec BMW-ju M3, jo pokazali peščici novinarjev in nas nato pustili čakati še kakšni dve leti.
Limuzina ne bo dovolj
No, limuzina je tu in, kot kaže, bo izpolnila pričakovanja. Na nekaterih trgih celinske Evrope je na prodaj od maja, pri čemer je septembra na prodajni lestvici modelov premijskega višjega srednjega razreda zasedla četrto mesto. Kljub obetavnim rezultatom pa si brez karavanske različice ne bo mogla zagotoviti večjega prodajnega volumna.
Čeprav pri Alfi Romeo ali širše v skupini Fiat Chrysler Automobiles proizvodnje karavanske različice niso še uradno potrdili, dobro obveščeni viri zagotavljajo, da jo bodo predstavili prihodnje leto.
Družinska giulia bo po do zdaj znanih podatkih namenjena le evropskemu trgu, kjer pri modelih premijskega višjega srednjega razreda karavani dosegajo 42 odstotkov prodaje, limuzine pa le 33 odstotkov.
Septembra se je giulia s 1.718 prodanimi primerki s petega povzpela na četrto mesto v svojem razredu, z začetkom prodaje v Združenem kraljestvu, ki je drugi največji evropski trg za Nemčijo, pa bo svoj položaj še dodatno okrepila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje