Plug-in hibrid nima omejitev dosega, kot jih trenutno narekujejo zmogljivosti baterij v avtomobilih le z električnim pogonom. Foto: Toyota
Plug-in hibrid nima omejitev dosega, kot jih trenutno narekujejo zmogljivosti baterij v avtomobilih le z električnim pogonom. Foto: Toyota

Baterija je tudi ena izmed najpomembnejših izboljšav v primerjavi s prototipi in preizkusnimi priusi plug-in (PHEV), ki so jih temeljito preizkušali v preteklih mesecih. Kot poudarjajo pri Toyoti, je nova baterija kompaktnejša od trenutne generacije in zagotavlja daljši doseg z električnim pogonom.

Natančnih podatkov o dosegu pa za zdaj še niso izdali, ker čakajo na uradno homologacijo, pri kateri bo tudi jasno, ali so dosegli zastavljeni cilj povprečne porabe 2,2 litra goriva na sto prevoženih kilometrov in 49 gramov izpusta ogljikovega dioksida na kilometer. Takšen rezultat naj bi zagotavljala uporaba hibridne kombinacije električnega in bencinskega pogona na omenjeni razdalji.

Baterijo vozila bo mogoče napolniti tudi iz klasičnega električnega omrežja, kar pomeni, da bodo lahko uporabniki v mestnem okolju vozili predvsem z električnim pogonom, večjo mobilnost in doseg pa bo zagotavljal bencinski motor.