Preizkus Peugeotove dvestoosmice se je namreč začel z odvozom avtomobila, ki je posadko mariborskega mestnega »pajka« med množico drugih grešnikov pritegnil s svojo vpadljivostjo … ali pa »napačno« registrsko oznako. Ne glede na finančno bolečo izkušnjo, pa je slabo voljo uspešno popravila sama dvestoosmica, pred katero je težak boj za kupce in poskus osvajanja tistih prodajnih številk, ki jih je dosegala predhodnica z oznako 206, vmesna dvestosedmica pa ne.
Kot ugotavljata avtorja oddaje, se dvestoosmica vrača h kompaktnemu, simpatičnemu in enostavnemu oblikovanju, ki je opazno tudi v potniški kabini, kjer voznik naleti na značilno posebnost, ki sproža razprave o tem, kaj je boljše. Volanski obroč je namreč majhen in spuščen nižje, voznik pa na instrumentni del armature gleda nad zgornjim robom obroča. V teoriji naj bi imel tako voznik občutek vožnje malega športnega avtomobila, v praksi pa se je na drugačno perspektivo in položaj malce težje privaditi.
Precej drugačno zasnovo in značaj pa ima Peugeotov model 508 RXH, s katerim je tudi nabirala kilometre ekipa Avtomobilsko-prometnih minut. Hibridni pogonski sklop avtomobila s karavanskim zadkom, možnost pogona vseh štirih koles ali pa vožnja brez izpustov le z električnim motorjem so podrobnosti, ki bodo všeč predvsem okoljsko ozaveščenim ali tehnološko navdahnjenim kupcem, med drugim ugotavljata avtorja oddaje na Valu 202.
Več podrobnosti s preizkusa obeh peugeotov, Fiatovega sedicija in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje