Sodobni avtomobilski saloni imajo nalogo, da kupci doživijo izkušnjo, na drugačen način spoznajo svet inovacij, vrhunskega oblikovanja, zadnji trend je tudi popolnoma individualizirano svetovanje. Kot so na odprtju salona v Ljubljani razložili pri uvozniku za vozila Mercedes-Benz, niso le proizvajalci vozil, ampak inovativno tehnološko podjetje. Njihova vizija gre onkraj klasičnega prodajno-servisnega mesta.
Predstavili so zasnovo prodajnega salona, ki po njihovih besedah predstavlja odziv na korenite spremembe, ki jih prinašajo digitalna revolucija in spreminjajoče se zahteve strank, ter dopolnjuje razvojne usmeritve znamke: nenehno povečevanje tehnološke naprednosti vozil, zadovoljevanje potreb vse bolj raznolikih kupcev z vedno večjimi pričakovanji in željami, posodobitev in krepitev modelnega portfelja ter širitev komunikacijskih kanalov in stičnih točk za enostaven nakup ali servis vozil.
Prvi AMG-performance center v regiji
Posebnost je tudi arhitektura razstavnega salona, v katerem se prepletata inovacija in estetika. Prodajno mesto je zasnovano modularno, kar pomeni, da omogoča prilagajanje svetovalnih lokacij glede na želje in potrebe vsakega posameznega kupca, s ciljem zagotoviti popolno prilagodljivost v procesu svetovanja – bodisi da gre za prodajo vozil ali svetovanje glede storitev.
Hkrati je del salona tudi prvi AMG-performance center v regiji. Njegov namen je zadovoljiti visoka pričakovanja tudi najzahtevnejših kupcev, na ogled bodo postavljena najbolj zmogljiva vozila, stremijo pa tudi k izvedbi ekskluzivnih in edinstvenih dogodkov, kjer bo ta vozila mogoče tudi preizkusiti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje