Novi 5008 je enak kot model 3008 do B (sredinskega) stebrička, razlike pa se pojavijo v “nadaljevanju”. 5008 ob predstavitvi serijsko ponuja sedem sedežev, vendar Peugeot za prihodnost napoveduje tudi različico s petimi sedeži. V primerjavi z modelom 3008 je skupna dolžina večja za 25, medosna razdalja pa za 16 centimetrov. V primerjavi s preteklo generacijo modela 5008 je novinec daljši za 15 centimetrov.
Daljša zadnja vrata v primerjavi s 3008 omogočajo lažji vstop v tretjo vrsto, ki je opremljena z lastnimi zračniki klimatske naprave in USB-vtičnicami. Srednja klop se lahko pomika za 15 cm, sedeži v drugi in tretji vrsti pa se lahko posamezno poklopijo, kar omogoča prilagodljivost prtljažnega prostora. Njegova prostornina znaša od 348 do 2232 litrov – odvisno od števila potnikov in postavljenih sedežev.
Elektrifikacija in pogonski sklopi
Peugeot 5008 je zasnovan na platformi, namenjeni električnim vozilom, kar je skladno z elektrifikacijsko vizijo znamke, a ne ponuja zgolj električnega pogona. Na voljo so namreč trije različni pogonski sklopi.
Po besedah odgovornih pri slovenskem uvozniku naj bi približno 90 odstotkov slovenskih kupcev tega vozila poseglo po hibridni različici z 1,2-litrskim turbo bencinskim motorjem s 100 kW moči. Temu z 21 kW moči pomaga še dodaten elektromotor, ki pri zelo počasni (urbani) vožnji omogoča tudi precej izključno električne vožnje (po v praksi običajno težko dosegljivih tovarniških podatkih celo do 50 odstotkov).
Vsak deseti “slovenski” 5008 naj bi imel električni pogon. Na voljo bodo različice z dvema različnima baterijama (73 ali 98 kWh) in prednjim ali štirikolesnim pogonom (torej z enim ali dvema elektromotorjema). Polnjenje lahko z izmeničnim tokom poteka z največjo močjo 11 kW, z enosmernim tokom pa z največjo močjo 160 kW.
Ponudbo zaokroža priključni hibrid z baterijo z zmogljivostjo 21 kWh, ki je doslej pri Peugeotu največja. Ta naj bi po standardu WLTP omogočala do 85 km električnega dosega.
Oprema in tehnologija
V notranjosti je Peugeot identično kot pri modelu 3008 ohranil svoj prepoznavni i-cockpit z bogato uporabo tekstila in privlačno ambientalno osvetlitvijo, vozilo pa odlikujejo tudi LED-matrični žarometi.
Tako vam lahko dober vpogled v ponudbo in vse preostale značilnosti modela 5008 ponudi že naš test modela 3008, ki smo ga opravili na “dolgi progi”. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje