Glede na to, da sta oba avtomobila luč sveta ugledala leta 2016, je hkratna prenova razumljiva. Še bolj se ta zdi logična zato, ker sta tako stelvio kot giulia dobila novo podobo v slogu dobro sprejete novinke alfe tonale. In ker se kuje železo, dokler je vroče, je takšna prenova povsem sprejemljiva in logična.
Izstopajo predvsem žarometi, ki so po novem popolnoma diodni in matrično prilagodljivi. 12 LED-modulov je elektronsko krmiljenih, tako da večino časa v popolnosti osvetljujejo cesto, elektronika pa pri tem nadzoruje, da ne slepijo nasproti vozečih voznikov. Drugačna je tudi prednja maska, zdaj precej ostrejša in v znamenju črke V, prenovljene pa so tudi zadnje luči.
Oba sta po novem na voljo s prenovljenimi odbijači, hkrati je mogoče izbrati v črno barvo lakiran spodnji del odbijača. V notranjosti izstopa predvsem osrednji zaslon, ki je zdaj občutljiv na dotik, predvsem pa prilagodljiv in nastavljiv po okusu voznika. Drugačen in manjši je volanski obroč, ki še lepše sede v roki. Za volanskim obročem so po novem digitalni merilniki. Obliko in prikaz je prav tako mogoče nastavljati.
Za še boljše vozne užitke
Nekaj novosti je tudi pod motornim pokrovom in pa pri menjalniku. Po novem za prestavljanje skrbi ZF-ov osemstopenjski menjalnik, ki deluje odlično. Tako v samodejnem programu kot v sekvenčnem programu, kjer za prestavljanje skrbi voznik. Dodelano in prenovljeno je podvozje, več je uporabljenih lahkih materialov (aluminija in ogljikovih vlaken), zaradi česar se je občutno zmanjšala celotna masa vozila. Kot se za športen avtomobil spodobi, je razporeditev teže zdaj idealnih 50:50, ob že omenjeni zmanjšani masi vozila pa je tako posledično izboljšana vozna dinamika.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje