Toyota corolla je sinonim množičnega in raznovrstno uporabnega avtomobila, ki je priljubljen po vsem svetu. Pravzaprav gre za v svetovnem merilu najbolje prodajani avtomobil vseh časov. Od predstavitve leta 1966 je bilo namreč v 150 državah sveta prodanih več kot 50 milijonov primerkov tega avtomobila.
Z leti in desetletji je Toyota linijo modelov z imenom Corolla stalno dopolnjevala z novimi karoserijskimi različicami in izvedbami. In tokrat je, skladno s potrebami in priljubljenostjo na trgu, dodala še kompaktnega športnega terenca.
Med CH-R in RAV4
Corollo cross lahko po velikosti in statusu uvrstimo med nekoliko manjšo, pa tudi manj praktično toyoto CH-R ter večjo in bolj terensko toyoto RAV4. Kot smo iz Toyote že navajeni, gre ponovno za hibrida. Gre za prvi model pete generacije Toyotinih hibridov. To pomeni da pogon tvorijo dvolitrski bencinski štirivaljnik ter en ali dva elektromotorja.
Novi hibridni sklop ima v primerjavi s predhodno različico več navora, električne energije, moči in je tako učinkovitejši. Novo je na primer planetno gonilo, ki med drugim uporablja nove lubrikante in olje nizke viskoznosti. To pripomore k večji učinkovitosti in moči ter hkrati preprečuje izgubo električne energije.
Tudi štirikolesni pogon
Na novo je zasnovana tudi litij-ionska baterija, ki je v primerjavi s prejšnjo različico zmogljivejša in za 40 odstotkov lažja.)
Corolla cross je vsaj malo terenska. Poleg dvokolesnega je namreč na voljo tudi v različicah s štirikolesnim pogonom. V primeru tega gre za tako imenovani pametni štirikolesni pogon, ki samodejno vklaplja dodaten elektromotor na zadnji osi.
Podrobno smo toyoto corollo cross in vtise s prve vožnje v Španiji strnili v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje