2,0-litrski pogonski sklop s sprednjim pogonom ponuja moč 146 kW, različica s štirikolesnim pogonom pa še dodatnih 22 kilovatov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
2,0-litrski pogonski sklop s sprednjim pogonom ponuja moč 146 kW, različica s štirikolesnim pogonom pa še dodatnih 22 kilovatov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Toyota corolla je sinonim množičnega in raznovrstno uporabnega avtomobila, ki je priljubljen po vsem svetu. Pravzaprav gre za v svetovnem merilu najbolje prodajani avtomobil vseh časov. Od predstavitve leta 1966 je bilo namreč v 150 državah sveta prodanih več kot 50 milijonov primerkov tega avtomobila.

Z leti in desetletji je Toyota linijo modelov z imenom Corolla stalno dopolnjevala z novimi karoserijskimi različicami in izvedbami. In tokrat je, skladno s potrebami in priljubljenostjo na trgu, dodala še kompaktnega športnega terenca.

Peta generacija hibridnega sistema pa naj bi ponujala tudi boljše vozniške občutke. Naše kritike so se namreč pogosto nanašale na “odsoten” občutek v avtomobilih s hibridnim pogonom, kateremu je v prvi vrsti botroval neskončnostopenjski menjalnik. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Peta generacija hibridnega sistema pa naj bi ponujala tudi boljše vozniške občutke. Naše kritike so se namreč pogosto nanašale na “odsoten” občutek v avtomobilih s hibridnim pogonom, kateremu je v prvi vrsti botroval neskončnostopenjski menjalnik. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Med CH-R in RAV4

Corollo cross lahko po velikosti in statusu uvrstimo med nekoliko manjšo, pa tudi manj praktično toyoto CH-R ter večjo in bolj terensko toyoto RAV4. Kot smo iz Toyote že navajeni, gre ponovno za hibrida. Gre za prvi model pete generacije Toyotinih hibridov. To pomeni da pogon tvorijo dvolitrski bencinski štirivaljnik ter en ali dva elektromotorja.

Notranjost je povzeta po običajni corolli, tu pa sta dva nova zaslona z izboljšano programsko in strojno opremo. Po prvem preizkusu lahko potrdimo, da je Toyota resnično izboljšala uporabniško izkušnjo, saj premikanje po menijih poteka zelo intuitivno in tekoče. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Notranjost je povzeta po običajni corolli, tu pa sta dva nova zaslona z izboljšano programsko in strojno opremo. Po prvem preizkusu lahko potrdimo, da je Toyota resnično izboljšala uporabniško izkušnjo, saj premikanje po menijih poteka zelo intuitivno in tekoče. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Novi hibridni sklop ima v primerjavi s predhodno različico več navora, električne energije, moči in je tako učinkovitejši. Novo je na primer planetno gonilo, ki med drugim uporablja nove lubrikante in olje nizke viskoznosti. To pripomore k večji učinkovitosti in moči ter hkrati preprečuje izgubo električne energije.

V potniški prostor corolle cross se zaradi večje višine in velikih vrat vstopa zelo preprosto. Po našem mnenju pa bosta pomembna aduta tudi prostornost potniške kabine in nadpovprečen prtljažni prostor, ki ima 487 litrov uporabne prostornine. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
V potniški prostor corolle cross se zaradi večje višine in velikih vrat vstopa zelo preprosto. Po našem mnenju pa bosta pomembna aduta tudi prostornost potniške kabine in nadpovprečen prtljažni prostor, ki ima 487 litrov uporabne prostornine. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Tudi štirikolesni pogon

Na novo je zasnovana tudi litij-ionska baterija, ki je v primerjavi s prejšnjo različico zmogljivejša in za 40 odstotkov lažja.)
Corolla cross je vsaj malo terenska. Poleg dvokolesnega je namreč na voljo tudi v različicah s štirikolesnim pogonom. V primeru tega gre za tako imenovani pametni štirikolesni pogon, ki samodejno vklaplja dodaten elektromotor na zadnji osi.

Podrobno smo toyoto corollo cross in vtise s prve vožnje v Španiji strnili v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.