Volkswagen je objavil uradne fotografije močno zamaskiranega električnega modela (z notranjo oznako neo) s testiranj v Južni Afriki.
Gre za kombilimuzino, ki se bo po velikosti lahko primerjala z golfom, saj meri 4,25 metra v dolžino, ob tem pa je približno enako široka, a malce višja od kralja razreda C.
Sprva bodo na voljo izvedbe z motorjem s 125 kilovati (170 KM) in pogonom na zadnji kolesi, ki jim bodo sledile različice s štirikolesnim pogonom ter bolj športne izvedbe. Avtomobil v kabini ponuja prostornost na ravni passata ter prtljažnik s prostornino od 380 do 1.270 litrov.
Do 550 kilometrov dosega
Na voljo bodo baterijski sklopi z zmogljivostjo 48, 55 ali 62 kilovatnih ur, ki bodo zagotavljali od 330 do 550 kilometrov dosega. Avtomobil bo mogoče polniti z zmogljivostjo 125 kilovatov, s čimer bo mogoče doseči 80 odstotkov zmogljivosti baterije (glede na njeno velikost) v od 30 do 45 minutah.
Voznik bo lahko izbiral med različnimi voznimi načini. Med drugim bo na voljo tudi način, pri katerem se bo ob umiku noge s padala za plin sprožilo regenerativno zaviranje, kot denimo pri BMW i3 ali nissan leafu, ki to ponuja v okviru sistema e-pedal.
Kot kaže prvi model z oznako I.D. ne bo ravno drzen ali razburljiv, bo pa dosegljiv električni avtomobil, s katerim bo Volkswagen poskusil ljudi prepričati o prehodu z bencinskega ali dizelskega avtomobila na elektriko.
Cena vstopnega modela bo primerljiva s ceno dizelskega golfa. Rezervacije bodo začeli sprejemati prihodnjo pomlad, avtomobil pa bo v prodajne salone prispel na začetku leta 2020.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje