Obe skupini sta v izjavah potrdili, da se pogovarjata o možnostih za poglobitev medsebojnega sodelovanja, pri čemer so Francozi dodali, da bi to lahko spodbudilo skupino PSA k prevzemu evropskih znamk General Motorsa Opel in Vauxhall. Dodali so še, da v tem trenutku ni zagotovila, da bodo dejansko sprejeli dogovor.
Zasedli bi drugo mesto
GM in PSA že sodelujeta pri proizvodnji športnih terenskih vozil in enoprostorcev, z združitvijo oziroma s prevzemom pa bi si podjetje v Evropi zagotovilo 16-odstotni tržni delež, s čimer bi se postavilo pred Renault in se uvrstilo le za Volkswagen, ki trenutno obvladuje 24 odstotkov evropskega trga.
Evropski izgubar
Evropska veja General Motorsa prinaša izgubo že od leta 1999, ko sta Opel in Vauxhall nazadnje imela dobiček. Mary Barra, ki je prevzela krmilo skupine leta 2014, je morala v sklopu reorganizacije podjetja sprejetih nekaj nepriljubljenih odločitev, med drugim o zaprtju Oplovih tovarn v Nemčiji in Belgiji ter o umiku znamk Saab in Chevrolet.
Kljub napovedim, da bo evropski GM prišel na zeleno vejo leta 2016, se to ni zgodilo, z dobičkom pa naj bi začel poslovati šele leta 2018. Poleg tega GM v Evropi čakajo nova vlaganja za razvoj čistejših dizelskih motorjev in v povezavi z vse večjim povpraševanjem po športno terenskih modelih.
Izziv za Tavaresa
Zato ni prav jasno, kako bi lahko PSA-ju ob združitvi, ki bi mu poleg njegovih desetih tovarn prineslo še 11 GM-ovih, uspelo zmanjšati stroške. Sicer pa velja omeniti, da je PSA po skorajšnjem stečaju v letih 2013 in 2014 pod vodstvom Carlosa Tavaresa začel dobivati rekordne zaslužke in 6,8-odstotni dobiček od poslovanja v prvi polovici preteklega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje