Pri Qorosu poudarjajo, da je njihov eBIQE namenjen tako vsakodnevnim prevozom po mestih, na delo ali po opravkih kot tudi le vožnji za zabavo ali raziskovanje zunaj urejenih cest. Kolesar lahko poganja pedala in vozi le s svojo močjo ali mu pri tem vsaj malo pomaga elektromotor ali pa vse delo prepusti le elektromotorju.
Elektromotor lahko deluje v programu street z omejeno najvišjo hitrostjo 25 kilometrov na uro, v programu eco z omejeno najvišjo hitrostjo 60 kilometrov na uro ali pa programu power z bolj dinamičnimi pospeški in mejo najvišje hitrosti pri 65 kilometrih na uro.
Zaradi elektromotorjevega navora 200 Nm lahko kolesar pospeši do hitrosti 25 km/h v dveh sekundah. V akumulatorskem sklopu pa naj bi bilo dovolj energije za 80 kilometrov vožnje v programu power oziroma do 120 v mestnem režimu.
Doseg pa bo verjetno precej odvisen tudi od tega, kako intenzivno bodo kolesarji uporabljali večnamenski informacijski sklop, nameščen na krmilu, ki med drugim omogoča spremljanje poti, stanje posameznih sklopov kolesa in posredovanje podatkov neposredno na splet.
Pri Qorosu poudarjajo, da bo njihov eBIQE zanimiv tudi za vključitev v različne sisteme mobilnosti, vključno s tistimi, pri katerih prevozno sredstvo deli več uporabnikov. Tržni potenciali pa so ogromni, saj je na primer samo na Kitajskem trenutno že več kot 130 milijonov dvokoles z električnim pogonom, njihovo število pa se bo samo še povečevalo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje