Pred točno dvajsetimi leti je Volkswagen uvedel oznako R. Predstavil je golfa R32. To je bil do takrat najzmogljivejši golf, ki so ga opremili z velikim, 3,2-litrskim šestvaljnikom, štirikolesnim pogonom, prav ta model pa je uvedel tudi menjalnik DSG.
To je bil avtomobil iz drugačnih časov. Bistveno glasnejši kot kateri koli kombilimuzinski športnik, ki ga poznamo danes. Kljub temu sta njegovo nasledstvo in zapuščina danes še kako živa.
Danes Volkswagen ponuja kar šest različnih modelov, ki nosijo oznako R. Eden izmed njih je tudi tiguan. Na zunaj ga prepoznamo po široki prednji odprtini za hlajenje, velikih platiščih in “večjih” zavorah, zadnjem spojlerju ter nekaj značkah, v notranjosti pa po športnih sedežih in nekaj značilnih modrih R-detajlih.
Za izkušnjo bistva, ki ga ponuja ta avtomobil, je treba sesti za njegov volan in se podati na zaprto progo. Ta SUV si namreč svojo tehniko deli s paradnim R-modelom – golfom R.
Največja razlika se opazi na zaprti stezi
Govorimo o tehniki golfa R osme generacije, ki je najhitrejši golf doslej, in to ne le na račun povečane moči. Voznik pri običajni vožnji tega, kar omogoča SUV, ne bo občutil, saj je lahko to tudi udoben avtomobil za vsak dan, pri dirkaški vožnji pa vozniku hitro postane jasno, da sedi za zmogljivim vozilom.
Tiguan R pravzaprav ne želi biti cestni dirkalnik, temveč odličen kompromis, ki lahko po zaslugi sistema DCC ponudi mehko ali zelo čvrsto nastavljeno podvozje. Ko iz komfortnega prestavimo v način race, kar storimo z opazno tipko na volanskem obroču, nam po zaslugi truda Volkswagnovih inženirjev tudi vozilo takšnih dimenzij in oblike lahko postreže z zelo lahkotno in natančno vožnjo.
Več o vožnji z golfom R po zaprti stezi in zmogljivem SUV-ju, ki od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot petih sekundah, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje