Novi polo GTI bo po hitrosti in moči sledil svojemu predhodniku polu GTI cup iz leta 2006, a bo imel boljše vozne lastnosti, bolj ekonomična pa naj bi bila tudi poraba goriva. Foto: Volkswagen
Novi polo GTI bo po hitrosti in moči sledil svojemu predhodniku polu GTI cup iz leta 2006, a bo imel boljše vozne lastnosti, bolj ekonomična pa naj bi bila tudi poraba goriva. Foto: Volkswagen

Polo GTI oblikovno sledi svojemu večjemu bratu – golfu GTI, ki od svoje splavitve leta 2004 velja za pravo prodajno uspešnico. Oblika je klasična GTI-jevska z rdečo obrobo okrog sprednje maske na obeh straneh volkswagnovega logotipa, globokimi in velikimi zračnimi režami, prepoznavnimi platišči in spojlerjem na zadku.

Podvozje naj bi si polo delil z novo seat ibizo, notranjost pa naj bi bila podobna tisti v novem golfu. Izboljšano naj bi bilo krmiljenje, vzmetenje pa tudi zavorni sistem.

Najpomembnejši del se seveda skriva pod pokrovom – 1,4-litrski turbo motor TSI s superpolnilnikom bo razvil 132 kW (178 KM), navor bo znašal 250 Nm. Do sto kilometrov na uro bo pospešil v sedmih sekundah, končna hitrost pa bo 225 km/h. Avtomobil bo imel standardni šeststopenjski menjalnik, na voljo pa naj bi bil tudi menjalnik DSG z dvojno sklopko.

Uradno naj bi novega pola prvič predstavili septembra tega leta na avtosalonu v Frankfurtu, različica GTI pa luči sveta uradno ne bo ugledala vse do začetka leta 2010.

J. R.