Če bi kdo poskušal razred V odpraviti s preprosto oznako "kombi", se ne bi mogel bolj zmotiti. Mercedes-Benz je glede na tehnologijo, udobje in videz namreč na trg pripeljal značilnega predstavnika njihove ponudbe, ki pa je res malce prostornejši celo v primerjavi z admiralsko ladjo Mercedes-Benza, razredom S.
Tri ključne skupine kupcev
Razred V je ukrojen po meri treh skupin kupcev. Prvo predstavljajo poslovni kupci, ki potrebujejo prestižno prevozno sredstvo za več potnikov hkrati ali bistveno več udobja za manjše število potnikov.
V drugi skupini so vsestransko dejavni ljubitelji prostočasnih športnih dejavnosti, ki jim prtljažniki običajnih osebnih avtomobilov nikoli ne zadostujejo za vso opremo, ali pa preprosto potrebujejo več prostora, ker dejavnosti delijo s prijatelji.
V tretji skupini pa so družine z željo po prostornem prevoznem sredstvu ali pa številčnejše družine, ki jim sicer v osebnih avtomobilih zmanjka sedežnih mest.
Dve ravni opreme, trije motorji, ena karoserija
Ponudba je kljub drugačni, a še vedno oblikovalsko usklajeni zunanji podobi po tehnološki plati značilno Mercedes-Benzova. Za varnost in udobje potnikov skrbi obsežen nabor opreme, dolg je tudi seznam dodatne opreme. V kabini je mogoče namestiti šest, sedem ali osem sedežev, ravni serijske opreme sta dve, motorji pa trije. Vsi trije so dizelski, najšibkejši zmore 100 kilovatov (136 KM), sledi motor z močjo 120 kilovatov (163 KM), vrh ponudbe predstavlja štirivaljnik z močjo 140 kilovatov (190 KM).
Razred V je letos na voljo le v daljši karoserijski različici, za leto 2015 napovedujejo še kompaktno in ekstra dolgo izvedbo, v drugem kvartalu tudi štirikolesni pogon, malce manj odločni so pri omenjanju širitve ponudbe motorjev, a vsaj na nekaterih trgih je verjetno mogoče pričakovati tudi vsaj še kakšen bencinski motor.
Čeprav želijo pri Mercedes-Benzu razširiti krog kupcev, pa še vedno suvereno zagotavljajo, da je mercedes pač mercedes in zveneče ime – pa seveda tudi sam kakovostno izdelan in tehnološko napreden izdelek – zahteva svojo ceno. Prodajni načrti v Sloveniji so zato previdno zmerni, a hkrati zelo strateško usmerjeni k ustvarjanju cenovno dostopnejših le malo rabljenih vozil. Do konca leta naj bi tako na slovenske ceste zapeljalo do 25 primerkov razreda V, v letu 2015 pa 60 vozil. Cenovni prag predstavlja različica V 200 CDI, za katero je treba odšteti 39.900 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje