Že res, da gre evropski vozni park v popolnoma električno smer, ampak to se še ne dogaja povsod in tudi slovenska resničnost danes večinoma še zdaleč ni električna. V Avtomobilnosti smo na slovenske ceste pospremili povsem nov Renaultov model austral, ki v paleti nadomešča model kadjar. Pri Renaultu menijo, da je vmesna, hibridna pot za naslednjih nekaj let pravi odgovor.
Kljub temu se od klasičnih motorjev z notranjim zgorevanjem pri Renaultu tudi z australom oddaljujejo. Vsi imajo namreč električno dopolnitev. V ponudbi sta ročni in samodejni menjalnik. Na voljo je le s prednjim pogonom.
Okreten kot clio
Zunanjost spominja na električnega megana e-tech, še bolj mu je podoben v kabini. Izstopa predvsem 12,3-palčni zaslon pred voznikom v kombinaciji z 12-palčnim navpično postavljenim zaslonom infotainmenta, na voljo pa je tudi 9,3-palčni projekcijski zaslon (HUD).
Še ena od posebnosti, po katerih je poznan Renault, je štirikolesno krmiljenje z imenom 4contol, pri katerem se zadnji kolesi še bolj obrneta v nasprotno smer kot sprednji, za kar pet stopinj, kar olajša parkiranje, hkrati pa je avto z njim bolj dinamičen tudi pri večjih hitrostih. Sistem 4control je zdaj povezan z novo večvodilno zadnjo premo. Delovanje sistema je možno prilagajati v 13 stopnjah.
Australa smo v Avtomobilnosti na eni izmed naših prvih daljših voženj pripeljali iz Ljubljane v Istro. Ob vožnji tega avtomobila smo hitro dobili občutek, da je trivaljnik boljša bencinska dopolnitev hibridnega pogona kot štirivaljnik, v prvi vrsti zaradi prijetnejše zvočne kulise. Ugotovili smo tudi, da ravno pri večjih (avtocestnih) hitrostih Renaultov hibridni sklop prinaša posebno prednost.
Več o australu, s katerim Renault napoveduje boj za vrh v razredu kompaktnih športnih terencev, v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, v kateri nam je tehnološko plat podrobno predstavil šef hibridnega razvoja Eric Peccoud.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje