Medtem ko so različice z motorji z notranjim zgorevanjem in na električni pogon že v prodaji, bo novi renault master H2-Tech s pogonskim sklopom na vodik na voljo proti koncu leta 2025. Foto: Renault
Medtem ko so različice z motorji z notranjim zgorevanjem in na električni pogon že v prodaji, bo novi renault master H2-Tech s pogonskim sklopom na vodik na voljo proti koncu leta 2025. Foto: Renault

Renault s podjetjem HYVIA in podjetjem Plug, francoskim strokovnjakom za vodik in mobilnost, že več kot tri leta razvija prototipna dostavna vozila na vodik.

Najnovejši model temelji na povratnih informacijah prvih dveh prototipov H2-Tech. Vse različice masterja, ne glede na pogonski sklop, bodo izdelane na istem tekočem traku v tovarni Batilly (blizu Metza v Franciji). Motorje, menjalnike in akumulatorje izdelujejo v Franciji in 84 odstotkov dobaviteljev ima obrate v Franciji.

Pri francoskem proizvajalcu vozil v vodikovem vozilu vidijo glavne prednosti v dosegu, ki je 700 kilometrov (WLTP) in času polnjenja, ki je pet minut. Vodikov master je prilagojen raznoliki intenzivni rabi poklicnih uporabnikov, saj bo na voljo v izvedenkah furgon – kabino s ploščadjo, kabino s šasijo. Mreža pooblaščenih predelovalcev Renault Pro+ bo lahko poskrbela za prilagoditve tudi najzahtevnejšim potrebam, so prepričani v Renaultu.

Vodiku v mobilnosti se posvečamo tudi v Avtomobilnosti. Vabljeni k ogledu videoreportaž.