Prodaja v Evropi, ki je Renaultov največji trg, je na letni ravni upadla za 41,8 odstotka, v prvi polovici leta pa so prodali 1,25 milijona vozil, kar je 34,9 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Podjetje nižjo prodajo pripisuje dejstvu, da je večina evropskih držav sprejela stroge ukrepe za zajezitev širjenja novega koronavirusa.
S podobnimi težavami se srečujejo tudi Renaultovi konkurenti. Francoski PSA, ki izdeluje avtomobile znamk Peugeot, Citroen in Opel, je pred kratkim poročal o 45,7-odstotnem padcu v prvem polletju.
Renault ima sicer dobre rezultate na trgu električnih vozil, saj je v Evropi prodajo električnega mestnega avtomobila Zoe povečal za 50 odstotkov, in sicer na 37.540.
Pomoč države
Francoski velikan je prejšnji mesec prejel pomoč francoske vlade v višini petih milijard v obliki garancije za posojila. Francoska vlada je namreč največja posamezna lastnica Renaulta.
Avtomobilski proizvajalec, ki je imel lani 141 milijonov evrov čiste izgube, je ob tem napovedal obsežen program prestrukturiranja za prihodnja tri leta, vreden 2,2 milijarde evrov. Letno proizvodnjo namerava do leta 2024 zmanjšati s štirih milijonov izdelanih vozil na 3,3 milijona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje