Leta 1983 je Renault razkril model, ki so ga Francozi označili kar za prvi "avtomobil življenja": renault espace. Espace je skozi pet generacij postal Renaultova avtomobilska ikona.
Zdaj je na vrsto prišla nova generacija, ki ostaja zvesta genom preteklih petih generacij, a je v šesti generaciji po trditvah Renaulta espace uglašen s sedanjim časom in potrebami današnjih kupcev. Ostaja velik potovalni avtomobil, ki ponuja od pet do sedem sedežev, hkrati pa ni enoprostorec kot original, ampak športni terenec.
Po zunanjih merah je nekaj manjši od predhodnika in tudi za 215 kilogramov lažji. Poganja ga novi rod polnega hibrida Renault E-Tech s skupno 147 kW moči (200 KM). Tvori ga trivaljni bencinski motor s prostornino 1,2 litra in turbopolnilnikom, ki ima največjo moč 96 kW (130 KM) in največji navor 205 Nm ter dva elektromotorja.
1100 kilometrov brez ustavljanja
Francozi so ob predstavitvi zapisali, da je normalna poraba (4,6 l/100 km), s polno posodo bencina pa omogoča doseg do 1100 kilometrov brez potrebe po polnjenju akumulatorja. Izpust CO2 najlažje različice je 104 gramov na kilometer.
Pri Renaultu poudarjajo zmogljivosti in varnost na najvišji ravni za vse potnike. Zaslugo za to imajo konstrukcijska osnova Zveze CMF-CD, posebno prirejeno podvozje in 27 vgrajenih pomagal za vožnjo. Dinamičnost vozila v vožnji povečuje Renaultov sistem krmiljenja vseh štirih koles.
Začetek prodaje v Sloveniji je načrtovan za jesen 2023.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje