Renaultovi konstruktorji trdno verjamejo v to, da so zasnovali vozilo, ki kupcem ponuja veliko in to tudi tistim bolj zahtevnim. Na trg najprej pošiljajo limuzinsko in karavansko različico, ki se jima bo kasneje pridružila še trendovsko robatejša za bolj brezskrbne pobege na manj urejene kolovoze.
Prostornost in pester nabor opreme
Novinec je dolg 4,85 metra in ima medosno razdaljo 2,81 metra, potniška kabina pa po prostornosti ustreza tudi družinski in poslovni uporabi pri katerih so pogosteje zasedeni tudi sedeži v drugi vrsti. Za njimi je v limuzini še prtljažnik s prostornino 608 kubičnih decimetrov v karavanski različici pa je pod zaščitnim rolojem na voljo 572 kubičnih decimetrov prostora, ki ga je mogoče s podiranjem sedežev in nalaganjem do stropa povečati na skoraj 1.700 kubičnih decimetrov.
Kupcev pa ne bodo vabili le s prostornostjo in uporabnostjo, v potniški kabini je namreč na voljo tudi veliko dodatnih odlagalnih površin, podiranje sedežev je tako rekoč samodejno le s pritiskom na gum, ampak tudi s pestrim naborom sodobne tehnologije. Prodajni strategi ob tem izpostavljajo drugo generacijo večopravilnega sistema r-link z velikim osrednjim prikazovalnikom, ki med drugim služi za upravljanje številnih sistemov v vozilu, med katerimi so tudi tisti, ki dvigujejo raven varnosti med vožnjo in olajšajo delo vozniku.
Ponudba sodobne opreme med drugim vključuje aktivni tempomat z radarjem, sistem samodejnega zaviranja v sili, osvetljevanje smeri vožnje pri zavijanju, opozorilnike za nenamerno menjavo voznega pasu, varnostno razdaljo, prekoračitev predpisane hitrosti s prepoznavanjem znakov, mrtvi kot, pomoč pri krmiljenju med parkiranjem …
Prilagajanje trenutnim željam in potrebam voznika
Pomemben del udobja in varnosti med vožnjo pa predstavljata sistem multi-sense in krmiljenje vseh štirih koles 4control. Prvi prilagodi delovanje krmiljenja koles, vzmetenja, volana, motorja, samodejnega menjalnika, merilnikov, zvoka motorja in osvetlitve prostora v skladu z več prednastavljenimi programi vožnje ali pa po povsem individualnem izboru voznika. Krmiljenje vseh štirih koles pa olajša krmiljenje v mestu ter poveča udobje in raven varnosti med vožnjo pri višjih hitrostih.
Ponudba motorjev je enaka pri limuzinski in karavanski različici. Dizelski del ponudbe, ki je v tem razredu bolj iskan, sestavljajo trije motorji in sicer 1,5-litrski dCi 110 z močjo 81 kilovatov ter dva 1,6-litrska, dCi 130 z močjo 96 kilovatov in dCi 160 z močjo 118 kilovatov. Prvi je na voljo le s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, drugi z ročnim in 6-stopenjskim samodejnim, najzmogljivejši le s samodejnim menjalnikom.
Bencinski dvojec sestavljata 1,6-litrska motorja TCe 150 z močjo 110 kilovatov in TCe 200 z močjo 147 kilovatov, oba sta na voljo le v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Želja po vrnitvi na vrh v razredu
Spodnji prag cenovne ponudbe predstavlja različica z najšibkejšim dizelskim motorjem, ki jo po ceniku ponujajo za 21.490 evrov, a kupcem že najavljajo tudi dodatne ugodnosti vključno s popustom 1.500 evrov. Doplačilo za karavansko različico grandtour je 1.200 evrov, najzahtevnejšim kupcem pa bodo ponudili pri obeh karoserijskih različicah tudi raven opreme initiale paris.
Na slovenskem trgu se bo prodaja uradno začela 5. junija, a kupcev tudi pred tem verjetno ne bodo odganjali, še posebej če računajo na vrnitev v sam vrh najbolj prodajanih modelov v talismanovem razredu, kjer je nekoč že bila predhodnica laguna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje